نگران نباش

هر مشکلی داری بگو

سلام دوستای گلم    همه انسان ها برای خودشون نگرانی هایی دارن این مشکلات ما انسان ها را ازار می  دهد من می خوام در این وب فقط به این موضوع پرداخته شود  مشکل اصلی من نگرانی در درس ها نمرات است می ترسم نمره ی بد بگیرم با این که درسم خوبه باز هم نگرانم حالا شما هم اگه نگرانی ای داری یا چیزی در وجودت است که ازارت می دهد در این جه بنویس  این وب مثل صندوقچه ی راز های شماست



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت20:05---6 فروردين 1392
دلتنگم.همین.تا ازش جدا میشم دلم براش تنگ میشه.خیلی سخته.خیلی.
پاسخ: می دونم گلم استرس خیلی سخته


soheil
ساعت11:28---26 اسفند 1391
سلاااااااااااااااااام مرسی که به وبم سرزدی وب قشنـــــــــــگی داری اگه خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن
پاسخ: باااااااااااااااااااااااااشه


یاس مهربون
ساعت14:53---23 بهمن 1391
سلام دیباجون عالیه واقعا

من عضوشدم وبرات مطلب ارسال کردم

با افتخار لینک شدی گلم خوشحال میشم منم بلینکی

موفق باشی
پاسخ:یاس جونم شما که نگرانی داری به صورت خصوصی ارسال کن تا کمکت کنم


bahar
ساعت14:52---23 بهمن 1391
kheili vebet ghashange
پاسخ: چشمات قشنگ می بینه


فافا
ساعت14:49---23 بهمن 1391
سلام دیبا جون وب تو هم عالیه ممنون که به وبم اومدیپاسخ: خواهش می کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1398برچسب:,ساعت14:0توسط دیبا | |